疫情荷包空蕩蕩,不求人取應急錢!


發佈時間:2020-04-15            3031人閱讀過

 

一般人無錢洗或唔夠錢洗嘅時候...

去做啲咩呢

 

A.做兼職

B.問親友借錢

C.套現資產

D.賭錢

  就著疫情的發生,大大的影響著各行各業,有自由職業者手停口停,亦有人因此放無薪假。措不及防的疫情下,我哋需要重新重視的儲錢的重要性。以下小編請了理財顧問Albert介紹精明理財的方法!

 

擺脫月光族

現今不少的打工仔都是月光一族,月搵月清。唔係啲人搵唔到錢,只不過係啲人唔識儲錢,正所謂賺得多,未必個個都守到財!

 

需為自己存一筆應急錢

為什麼要儲錢呢?人係有三衰六旺,應急錢是應付突發性開支產生,例如:

•自己或家人突發性身體健康問題,導致一大筆醫療開支費用

•自己因突發性事情,導致唔能夠繼續工作,即時失去收入來源

•經濟突然之間轉壊,公司進行減薪或裁員行動,自己成為其中一個受害者,即時失去收入來源

 

一般來說,應急錢會是六個月的薪金,這筆錢係不會用作任何目的通常都會放銀行作活期儲蓄,有突發性事情,就會取這筆錢去作應急之用!特別係好似現在疫情期間,有部份公司真係會減薪,甚至停薪,如果有這一筆應急錢,起碼可以幫到4至6個月的生活費。

咁搵咗啲錢返嚟,可以用咩方法儲起佢?以下就有一啲唔同種類嘅方法俾大家參考:
•活期或定期銀行儲蓄
•短期或長期保險產品計劃 - 包括零風險保本儲蓄計劃、月供基金投資計劃、派息基金計劃、醫療、人壽保障產品
•房地產、車位投資 - 買樓、買鋪、車位收租
•買錶、首飾、金器 - 自用之餘,又可以保值

♬..♩~ ♫. ♪ ~ ♬..♩..♩~ ♫. ♪ ~ ♬..♩..♩~ ♫. ♪ ~ ♬..♩..♩~ ♫. ♪ ~ ♬..♩

其實到最後,每個人賺錢嘅能力都唔同,搵得多,唔代表儲得多,有好嘅生活!

「重點不是賺幾多錢,剩幾多先係重點!」

 

 

 以上的觀念其實大部份人都知,但知都要做到先得。與其成日呻窮,不如先規劃一下平日使費用在哪些地方?

其實儲蓄或投資,不在於你的回報率多少或投資多少錢,而是早開始和遲開始的分別!


希望大家早日能做到財務自由,退休生活會比現在生活更好!

 
 

輔導員感言

  經現時疫情影響下,澳門及市民都正面臨經濟危機,平時收入等於支出的人,甚至是入不敷支的人所面對的危機更甚。如此龐大的經濟壓力之下,對文中所提出「應急錢」的槪念絶對會有更深切的體會及認同。慶幸政府有見及此,推出多項經濟抒困措施,得以舒緩現時的生活危機,但若經濟持續下行,政府協助力度亦將受限制。故如情況允許,盡可能於現時資金尚充裕的時候保留資金,以度過未來可能出現的寒冬方為上策。

返回首頁返回上一頁
Copyright © 2016 Gaming Employees Home of Macau, GAMING.ORG.MO.All rights reserved.